I ja nosim martinke, ali patike su mi tu jer svakodnevno ljustim fudbal, basket, tenis, stoni tenis (da ne kazem plivanje)

Kepi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Par mojih random reakcija:

Walking will be never same again!
A And1 si zaboravio?!
Zasto ovo pricas ljudima koji, uglavnom, nose martinke??

And for the love of God, zasto bi mene zanimalo sto si ti "emotivno vezan za
pamucne carape"?!? :))

-=KepI=-

Yahoo! for Good