From: Vlada Milovanovic
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Thursday, September 22, 2005 12:40 PM
Subject: Re: [YUmetal] 177 tuzhnih dusha

Na hrvatskom forumu dok ne posaljes oko 100 komentara, onda ti pored nika
stoji:

TEK UCIM PISATI.

Ali Hrvatcherosi su nepismeni i tu se ne koristi infinitivna nego participna
konstrukcija i gramaticki je pravilnije: Tek ucim da pisem.
Ali mrzi me da se svadjam sa moderatorima da ih prosvetlim.

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Pokusavas da se hvalis da /se bavis sportom/izgledas dobro/plivas u patikama
ili pokusavas da nam saopstis da ti patike trebaju. Problem sa tvojim
mailovima je taj sto su ti recenice haoticne i nelogicne i mogu se
protumaciti na mnogo glupih nacina pa si zato dusu dao za prozivanje ;-)
Mada moram ti priznati da ti je naziv teme sa c marketom poprilicno
duhovit...
Pokusaj da promenis redosled reci u recenici, i izbacis suvisne detalje,
mozda pomogne...

Vlada Milovanovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
I ja nosim martinke, ali patike su mi tu jer svakodnevno ljustim fudbal,
basket, tenis, stoni tenis (da ne kazem plivanje)

Kepi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Par mojih random reakcija:

Walking will be never same again!
A And1 si zaboravio?!
Zasto ovo pricas ljudima koji, uglavnom, nose martinke??

And for the love of God, zasto bi mene zanimalo sto si ti "emotivno vezan za
pamucne carape"?!? :))

-=KepI=-

Yahoo! for Good

Yahoo! for Good