From: Igor Popovic
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Thursday, September 29, 2005 01:30
Subject: Re: [YUmetal] Italy

Jel pratis ti zasto nisu dosli ili to tako pricas tek onako?

1. Nisu bas i veliki
2. Da su veliki, dosli bi... veliki bandovi ako ne dodju, jedino ako postoje
veliki razlozi

Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Mogucce je i to, ali evo vidish i sam da u zadnja dva meseca dva pristojno
velika benda nisu doshli na zakazanu svirku! Znachi da fale i organizatori!
Samo chekam da otkazhe Destruction, pa da pobijem sve organizatore sa sve
Frubijem! Evo, evo, kucam u drvo i pomeram se sa mesta!!!