On 9/29/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]

A, reci mi, za shta bi ja to koristio mac? Ne bavim se audio / video
produkcijom, niti grafickim dizajnom / pripremom za shtampu.
Za sve ostalo - programiranje, web, internet, igre, gledanje filmova &
pustanje mp3-ova - PC je daleko bolje reshenje.  A koliko se ja bavim
dtp i produkcijom, cak koliko cu se ikad i baviti, za to moze da
posluzi PC vishe nego dobro. Ne vidim upotrebnu vrednost mac-a. Sta ce
mi, da izgleda lepo na stolu, i da kosta duplo vishe?

> Igara ima i za Mac, samo ne mogu da se nadju kod preprodavca u trenerci
> ispred robne kucce...

Ima ih mnogo manje, mac nije igracko trziste. Pogotovo oni "veci"
naslovi, nikad ni ne izadju za mac. Ima onih igara za domacice koliko
hoces, sto mogu da se igraju na poslu kad shef ne gleda...