On 9/30/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dobro, jebi ga, ja to gledam iz mog ugla - planiram da dozhivotno programiram
> za internet shto nije zavisno od platformi, therefore je meni svejedno.

Tu je definitivno svejedno. Zato nema potrebe bacati pare na Mac X-P
A moze lako da ti zapadne da moras da programirash win aplikaciju koja
pristupa internetu, tako da je i to programiranje za internet :-)

> Plus, Photoshop je Mac native a i da ccu raditi a/v editinga - radiccu.

E pa u tom slucaju, have fun...

> Moram josh da prochitam o XDarwin-u, ali neko mi reche da novi Macovi (tj.
> novi Mac OS-ovi) imaju i Linux kernel u sebi tako da nije u VMware fazonu
> nego bash native.

Teshko da imaju linux kernel, osx je unix, a jos nisam cuo za os sa 2 kernela...

> Za trchanje Linuxa pored Mac OS X-a... Nishta josh ne mogu da pricham -
videccu (hopefully, uskoro).

El ti to ozbiljno planirash da qpujesh mac-a?!

> Ako primetim da mi hvale moje omiljene OpenSource aplikacije - trchaccu
> Gentoo na Mac-u samo tako, kad vecc mozhe...

Vrlo je verovatno da za mac ne postoji neki jak opensource community -
pre svega jer je to okruzenje namenjeno pravljenju para...

> I nije to samo zato shto je OpenSource - OpenSource nego zato shto ne volim
> crackove i te spyware gluposti koje morash da pokrenesh da bi imao neku
> glupost tipa ACD see na Windozeru...

imash irfanview :-) Mda, i ja se trudim dam prednost  opensource ili
freeware-u, naravno ukoliko je moguce.

> Nekad mi je bilo svejedno, sad bash i nije.

'el to neka moralna predrasuda il samo spyware?

> "Mac predje na intelove procesore"?!
> Mislish Mac OS X? (sumnjam da bi se Apple odrekao PPC arhitekture...)

Moz da sumnjas koliko oces, ali koliko chuh oni su vec potpisali
ugovor sa intelom.

> ...ono, OS X mozhesh trchati na svom x86-based rachunaru, manje ili vishe
> efikasno (ako se ne karam, to je josh uvek neko beta izdanje)

Nemam pojma, ali ako prelaze na intel, onda prelaze... Naravno, nece
to biti sutra, ali ako se za 2 godine Mac-ovi zavrte na blentiumima
nemoj se iznenadish.

> Mrzi me sad da idem da proveravam ali nije nemogucce.

Doubt it, to je visokotirazna, visokobudzetna igra. Ako skapiraju da
za Mac nece prodati dovoljno miliona primeraka da im se portovanje
isplate, nece je ni izdati. Dovoljno je sto im je trebalo 3-4 meseca
da izadje za PC posle PS2...