> Steve Vai je legenda i stvarno ne znam koji bend/covek treba da dodje, a
da
> ti ne kazes boring, budale, debili, matorci, seljaci itd. Naravno, Judas
> Iscariot se ne racuna jer se covek raspao/rasformirao...

Da, ok, ali moram da kazem da je i meni cela ta prica sa virtuoznim
gitaristima
malo dosadna. Nikad nisam preterano cenio te "izuzetne tehnicare". Po meni
je
muzika ipak najbolja kada je osmisljena, kada postoji struktura pesme, kada
su instrumenti manje vise ravnopravni. Ovo kazem u smislu suprotno od toga
da je gitara glavna, da idu stalne solaze ili komplikovane melodije a da je
sve
ostalo, bas, bubanj, druga gitara, cak i vokal ili klavijatiure, podredjeno
njoj.
Meni su svi ti veliki gitaristi po malo egzibicionisti, da ne kazem drkoshi
:)
Cenim ih, i postujem sve oni koji znaju jako dobro da sviraju (za razliku od
mene) i za takvu brzinu i takvu tehniku treba mnogo truda, vezbe i talenta.
Ali po meni Steve Vai ili ne znam ko nisu bend. Oni su soleri, dobri
pojedinci
a jedan covek ne cini bend. Mozda je najmanje 'soler' Satriani, ali i on je
samo
jedan u nizu meni ne zanimljivih pojedinaca...
Super je sto su svi likovi iz Dream Theater super muzicari i super
tehnicari.
Svi pojedinacno imaju solo albume i izdrkavaju se koliko hoce tamo. Ipak,
tek kada sednu svi oni zajedno i krenu da rade, da zajednicki kombinuju
da stvarajau, tak onda oni postaju nesto dobro, nesto posebno.
Jedan "fenomenalni" gitarista ipak nije nista narocito.

Zato, respect za njih, ali bend je bend - a soliranje je samo soliranje.

-Vik