Robert Osswald wrote:

> Klasika vodi istom cilju kao i bilo koja druga vrsta muzike, tj ne
> vodi nikuda. I tu ima sranja, i smaraza, i dobrih stvari, prosto zato
> sto je klasika nekad bila pop-muzika. Jedino sto tad nije mogla svaka
> shusha da komponuje pesme, prvo zato sto je trebalo muzicko
> obrazovanje, a potom i talenat, jer nije moglo pred kralja i velmoze
> (a kasnije pred neku nabedjenu burzoaziju) da se iznosi kojekakvo
> djubre (a kompozitori uglavnom nisu komponovali za sirotinju raju).
> Bar ono sto se smatra "klasikom". On the other hand, ni putujuci
> [...]

Znash, ne bih se slozhio sa tim da muzika ne vodi nikuda. Definitivno
mozhe da probudi neshto usnulo u tebi. Definitivno mozhesh da shvatsh
neke stvari ako te "prava stvar" na to pobudi. A "prava stvar" neretko
mozhe da bude upravo muzika (koja je nekome druge beskrajno nebulozna,
al' u tome  jeste cilj igre). Definitivno sam ja vecheras popio koji
galon vishe.
Zhiveo bezuslovni pravopis!

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |