On 10/21/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Pa dobro, folduje quote-ovano i time floduje i sve što je ona napisala...
> Uzgred, kolikogod gmail imao dobar web-interface, ima ljudi koji ne žele da
> su njihovi mailovi nedostupni ako crkne internet, a i nalazim praktičnost u
> tome što neko može da mi pošalje 20MB na mail a da Thunderbird to skine dok
> ja nisam tu...

Uglavnom je veca sansa da crkne lokalna baza mailova, nego internet.
Bar se meni to tako dogadjalo. Svaki klijent je imao svojih tripova...
I na webmailu mozes da biras sta ces da daunloadujes a sta ne. Da
Shebalj koristi webmail ne bi imao problema sa attachmentima (mada bi
svih ostalih 2 milijarde njegovih problema ostalo). Lepo je sto T-bird
to skine dok ti nisi tu, a opet, sta ako odes na fax pa odande oces da
upotrebis isti fajl (a zaboravio si da ga ponesesh). Onda ce biti "RO
posalji ono..." :-ppp

> Jeste najbolji webmail ikada napravljen, ali nikada neće zameniti POP3/IMAP...

Svidelo se to nama ili ne, web mail (ili bilo kakav
net-interfejs-mail) je buducnost, pop je proslost, a o tome koliko su
sami protokoli, nevezano za klijente, stvar proslosti, necu da pricam
jer cu se rasplakati i poceti da razbijam stvari po kuci...