On 10/22/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ćiri...šta?!
> ...nisam u Mongoliji da koristim ćirilicu.

koliko ja znam tamo se ne koristi cirilica...ili se koristi? Anyway,
zvanicno pismo u ovoj drzavi je cirilica, a ne latinica, i nisu
ravnopravne, bez obzira na (ujednacen, tj prevaze na latinicu) broj
ljudi koji koriste jednu ili drugu varijantu, svidelo se to tebi ili
ne.

> Ne znam, znam da sam imao problema kad snimim neki PHP u UTF format jer isti
> posle nije hteo da radi. Zato imam averziju prema istom.

To je zato sto si nesto zasr'o, nema veze sa samim utf8

> Bio bih srećan kada bi se neke važnije "univerzalne" stvari zaista
> primenjivale

Pa, primenjivace se kad ljidi pocnu da ih primenjuju, umesto da beze
od njih, kao _neki_ :-p

> Ima Windows u imenu, al' me dosad nije izdalo.

Mene jeste. Vise puta.

> Štagod ovo trebalo da znači...

To sto znaci. Morao sam da parsujem mail, i muka mi je od toga,
kolikogod da izgleda jednostavno, kad dodje do encodinga stvari se
komplikuju  (ne, nije to samo stavis encoding u header i tako pises
body, pa sve radi, iako bi trebalo), postoji tu i neki pseudo-utf-7,
mislm da dalje ne treba da pricam. A eto, zaista se nisam bavio
prikazom / obradom slike na nizem nivou, i priznajem da mi je drago
zbog toga. Veorovatno zato ne mrzim EXIF.