> Pa za pochetak, ja bih sa ovim kompom morao da potroshim pola sata i za tu
> operaciju na jahugrupsu!

To sam i ja rekao, ali šta je pola sata za večitu sreću?

> Drugo, zashto ti objashnjavash kako
> ljudi da odgovaraju na mailove!

Zato što imam potrebu da ljude isteram na pravi put i da ih naučim da pišu...
Uzgred, to gore ti je bila upitna rečenica, završava se sa "?" a ne sa "!" :-P

> Zashto ne namestish da ti se pokazhe
> normalno i prestanesh da se zhalish! Meni recimo svi mailovi stizhu normalno
> i kod svih se snalazim!

To što zgutaš neke tabletice pa se snalaziš sa Majinim mailovima nema veze sa
životom.
Majini mailovi su, i dalje, katastrofalni i njeni odgovori se nalaze u tuđim
citatima.
Naravno, mogu i ja da nađem gde su, ali umesto samo da pročitam odgovor, moram
da pročitam još 3 maila koja je ona citirala i da nađem ono šta je ona htela da
kaže.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Lois Griffin: What's going on?
Stewie Griffin: We're playing house.
Lois Griffin: The boy is all tied up.