On 10/22/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> To ti misliš :-P

A ja sam uvek u pravu :-)

> Izdao si

Jesam, i tim se dicim :-p

> Ne koristimo svi Gmail, i ne želimo svi da koristimo Gmail... (a i zašto bi
> svi koristili Gmail?! u raznovrsnosti je lepota)

"Lepa stvar kod tih..." Ma sta ja serem, one day google will rule ya all! ]:-)

> Da imaš, recimo, osswald.com ti bi radije koristi gmail nego [EMAIL PROTECTED]

Pizda njima materina, zauzeli su mi sve domene! Pa, moguce da bi drzao
forwarder na toj adresi. Ili bi i dalje forsirao google, namerno...

> Ajde sad, realnije je nego što želiš da priznaš.

Pa,  da, realno je da smo svi poprilicni debili...

> Preskočio si deo u kome piše da *ne zavisi od nepotrebnih faktora*.
> Onoga dana kada ti iz nekog razloga ne bude radio ADSL a budeš morao da
> proveriš nešto od dragocenosti, prihvatićeš moj propoved.

Hm, vec mi se to desilo, da mi danima nije radio ADSL, kad mi je crk'o
TF kabl koji vodi do zgrade, a ja morao da upotrebljavam lepe rechi da
ga 'oprave, i nisam imao potrebu da proveravam "dragocenosti" u vidu
mailova. Samo sam pizdeo sto ne mogu da proverim novi mail (sto
naravno nema veze s tim  dal je storage lokalan ili remote).