> Mislio sam kao SFRJ-komunisticki. Znas ono, mesna zajednica pa se tu
> prave igranke, svira bend koji sluzi vojsku u lokalnoj kasarni, sve za
> dz!

To sam i ja mislio. Nema nishta bez sira i vojne muzike! };-p

> True, ali prica je bila da ne postoji ni prostor. Da ima vishe
> prostora, mozda bi se moglo nekako doci i do kvalitetnih svirki. Ovako
> samo ko ima da plati (tipa recimo 202-jka) moze da organizuje, a onda
> dovede 10 bezveznih bendova i bude sranje. Narvno, nije u pitanju
> 202jka, ali su dobar primer...

Pazi, kakvi smo, imamo i dobre prostore. SKC, KST, DO evo ga i holliday.
Mislim, shajt su svirke, al' gazde ce se uvek lozhiti da organizuju
zhivi orkestar sve dok se ne izbezobraze i natripuju se da su kultno
mesto pa je i red da im pivdzha koshta 300 dindzhi.

A od te teorije da kvantitet radja kvalitet sam odavno dig'o ruke!

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |