Da stvarno mislim da je lakse da Dachaz prestane da koristi latinicu, nego da svi mi sad menjamo mail i svako od nas 10-20 salje novi mail desetinama i stotinama ljudi...

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> To je Vlada odmah provalio, pa pošto se bunio
> rešismo da ga eliminišemo >:)

Ja sam clan obavestajne sluzbe i znam mnogo toga o
tebi, kao na primer da su ti na pregledu za vojsku
rekli da imas visok secer ;-)
Hihihihihihihihihihihi

> Uzgred, ne moraš koristiti Gmail - ima i drugih
> solucija koje valjaju, ali za ovu imate garanciju od
> sviju nas

Ne moram koristiti nista drugo ako ti jednostavno
prestanes da koristis ta cudna slova, nemoj se inatiti
kao neko razmazeno dete, molim te, do sada si pisao
sasvim fino i bez znakica...

Jazzy;-)

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Pop rock Pop rock music Metal music