Kaze se bre incestirati...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 10/26/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> I da, Dragana, pogled'o sam u pravopisu i pishe se "pretpostavka", "pretpostaviti" i sl.

remind me, ko je sta kako od vas pisao?

Btw. ovo me podseti kad sam se zakacio sa ukucanima oko reci
"inscenirati" jer sam ja nesto pisao, i nachukao to, a onda su me
dvojno izblokirali da se kaze "iscenirati". Ipak - iNscenirati, a i
nekako ima vishe logike...

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.