On 11/2/05, Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Shit, bolje da ne znam za to... Lopovi... evo upravo sam uplatio...

> HM.. Ruma? Ruma jeste uglavnom tiha. Onaj deo Lamele, ili kako bese,
> ima cudnu mesavinu zgrada i direktnog pogleda na zitno ili kukuruzno
> polje... i vrane... jednu zoru sam proveo u jednoj od tih zgrada gledajuci
> zloslutne vrane kako se priblizavaju i osvajaju nebo... :)
> Da, Ruma zna da bude prokleto tiha...

Ah, da, Ruma i vrane... Mi iz RU smo navikli na njih, ali nekom ko
nije, verovatno pruza divne asocijacije na izvesni Hickokov film... A
lamele su blizu Borkovca, zato tamo ima vrana koliko 'oces. U stvari,
kako god okrenes, neki deo je blizu necega, pa ih ima svuda. Postoji i
onaj park kod 2 osn. skole, kroz koji ako prodjes a da ne zaradish
govno od vrane, srecan si...

> A Kanjiza je olicenje tisine... ovde su penzioneri iz BG ili NS tako
> srecni kad dodju da se lece u Banju :)
> Da, zvuci kao jako dosadno mesto...

Znam, sudim po Rumi, samo sto nama ne dolaze penzosi na odmor :-)

> Ili brujanja narodnjaka ili techna iz nekih od "besnih" kola...

...mada, vrlo cesto, i iz jebenog Yuga...

> Ili jos gore, iz kola sa sirenom :)

...sto je, takodje, neobicno cesta kombinacija...

Mislim da postoji neki jebeni propis protiv upotrebe zvucnog signala u
naseljenim mestima, i cenim da je to kaznjivo. E, kad bi na svaki
10-ti put kad upotrebe sirenu pljunuli bar onu minimalnu kaznu, 1500
din...