> Zhao mi je samo shto nikako da "uspe" neki ontopic (a i Vik i
> StariSloven hrabro postavishe mamce) al' koga je josh briga, jel'...

Na zalost nisam ucestvovao u VRELOJ diskusiji o promiskuitetu,
to nije zato sto nemam stav o tome nego zato sto ne stizem...
A onaj "moj topic" o pesmi Flowing Tears-a sam samo ubacio
bezveze, cisto sam bio pod utiskom te pesme...

A sto se tice promiskuiteta, po meni ima i gorih stvari u zivotu.
Ono: "Make love (or have sex), not war!"
A moja moralna osuda nekog ko to radi suvise nece promeniti
nista. Ako neko to toliko voli da prelazi u zavisnost i onda je
bolje to nego droga... dok pazi na "viruse"...
Sex je fenomenalna stvar, bolja je uz ljubav ali to ne misli svako.
Cak ni ja nisam uvek 100% siguran u to. Nekada ljubav i
postovanje moze da bude prepreka za "experimente" i promene.
Ono, "necu da misli da sam fufica", ili "glupo mi je da TO radim
tako i tako sa njim". Dok bi sa potpunim strancem mogla/mogao
sve... pa ispada da je sex sa strancem (onenightstand i slicno)
bolji, uzbudljiviji. Sto takodje nije uvek tako...
Ma cudo je taj sex. E, sexologija vec ima opravdanje da postoji
(za razliku od mnogih drugih "nauka").

:)

-Vik