On 11/9/05, Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Zato sto to SMARAAA!!! NOT FUN! Kao sto nije fun da mi neko prepricava
> ko se skim smuvao i kad, ili da mi prepricava porodicno stablo
> njegovog lika - halflinga, kao i sta je sve nosio u rancu na
> predzadnjoj FRP sesiji, isto tako smara da mi neko prepricava sta je
> stavljao u koju rupu i sa cim / kim i pod kojim uglom.

U smislu, mozda moze da me zanima, ali ne znaci da me uvek i od svakog
zanima takva prica. A sanse da me zanima su otprilike iste kao da
saznam s kojom osobom koju jedva znam se smuvala neka druga osoba koju
ne znam, al znam od prijatelja prijatelja, ili ono sa halflingom. To
ne znaci da me nekad ne zanima pokoji trac, ili pak frp sesija, kao i
pokoje trpanje, ali u granicama normale. Ako takve uopste postoje...