Shto volim kad mi pricha o nechemu shto mene ni najmanje ne zanima! Za mene
su sve vrste tuc-tucova iste, tj. tekno! And nothing else matters

----- Original Message -----
From: "Igor Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, November 16, 2005 14:39
Subject: Re: [YUmetal] e ljudovi...

> Jel znas ti nesto o Techno ili samo tao kenjas? Ono za tebe je Techno
verovatno tuc-tuc? Ili uopste verovatno prvo sto pomislis je neki od ovih
novih minimal 4x4 (beat) techna... Da ti pustim neki Deroit Techno iz 86e
verovatno ne bi ni rekao da je to Techno, nego neka experimentalna
elektronika ili ko zna sta... Sto ne volim kad ljudi kenjaju o necemu sto ne
znaju...

> Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:  Zaboravio si Linkin Park! A i ti,
vazhno je da volish tekno!

Offspring...zasu!!!

> pisao, citao sam ponekad i ne

FREE
> with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos
>

> Stay Metal,
> YU Metal.

>         Metal   Pop rock   Pop rock music     Metal music

>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service.

> To help you stay safe and secure online, we've developed the all new
Yahoo! Security Centre.