On 11/18/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Holiday? To je klub? (shocked, evil green)
>
> Ko bre jos izlazi tamo osim onih devedestprvo? (hm, kad bolje
> razmislim...hehe,lolz)

Bolje pitanje, da li iko tamo izlazi? Kad sam zadnja 2-3 puta bio (a i
to je bilo pre vishe od godinu), neka blejaza jer se nije znalo gde
drugde, mesto je bilo skoro prazno (cca 10-ak gostiju) i skroz
fensirano-sljasteceg izgleda. Mada je pivo bilo gadno kao i uvek, samo
skuplje. To mesto je nekad bilo ok, sta ja znam... Mada je najtr00lije
bilo tamo negde '99/2000-te, kad je bilo sroz neuredjeno, u polumraku,
sa dascanim podom i rusticnim drvenim stolovima, i ultrajeftinim
pivom, a pustao se metal...

Nikad nisam bio u to dzkcu, jes da su mi pricali da je mesto trash,
ali posto je u kurcojebini, ne otidoh tamo.

Sta ja znam, uvek sam bio u fazonu da su mi se dopadala mesta koja
nisu nesto fensirano sredjena, cak da su raspad, ali gde je dobra
atmosfera, ima ljudi, a moze i da se prica i da se slusa muzika, kao i
da se krece, i da se mozes napiti a da ne bankrotirash. Mislim da
takvo nesto ne postoji... Danasnje kafedzije se izgleda vishe trude da
se njihov kafic sljasti i da oderu kozhu musterijama s ledja za 2
piva, nego da mesto ima, sto bi rekli vi fenseri ;-) , pozitivan vajb.

A gde ja izlazim? Ako izuzmes jednom mesecno 80-te KST, jednom mesecno
Voodo, i ponekad kad me zajebu EBM u Akademiji, mislim da se svodi na
more-less nigde, sem ono kao pivo-2 u bridz pabu ponekad posle
treninga, ali to ne racunam kao neki izlazak.

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *