E, ako ste pametni, uzmite neku knjigu o Sociologiji (ne znam kakve su one za 4u godinu, nekako mi ne deluju privlacno, mada bilo koja koja proucava osnove moze da prodje) i SVE ce vam biti jasno (ako ste pametni naravno)...

1. Sve supstance koje rade nesto u mozgu (booze,drugs,meds,some herbs,etc.) su sranje
2. Ima ljudi koji bolje i losije reaguju na to, neki se navuku, neki ne, neki mogu da podnesu, neki ne
3. Sve je subjektivno, ja sam probao sa svim, ali zakljucio da mi 95% toga ne odgovara (ne mislim na addiction, nego side effects, after effects)
4. Na kraju sve se svodi na ono pod 1.

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Jeb'te CHE, aj' da je on jedini takav chovek u
> univerzumu pa da tvoja sumnja bude opravdana...
> Istina da ni ja ne mogu da navedem vishe od 5 osoba
> za koje sam siguran da nisu, ali ipak postoji bar
> njih 5!

Ja nikad nisam, probala  sam jednom i zakljucila da mi
to ne treba u zivotu, ima pametnijih stvari i boljih
nacina da se iskoristi vreme, energija i ubije dosada.

Jazzy;-)

Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
http://www.yahoo.com/r/hs

Yahoo! Model Search - Could you be the next catwalk superstar? Check out the competition now

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште