On 12/12/05, Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ma niko ni o chemu necce da pricha! Ajd ja da zapochnem jedan topic! Jel
> biJo neko na Destructionu? Ja bejah, pokupih autograme, majce, diskove, ...

E vi'sh ja nisam bio i smorih se do jaja zbog toga. Posle sam chuo
isto - da su razbili, kao i deathchain...

> Praktichno samo tange nisam kupio! :-)

Ne bi me iznenadilo da ovo probudi perverznu mashtu nekih prisutnih...

> Uzeo sam i Deathchain CD! Mnogo su dobri! Koja je klanica nastala kad su
> pocheli Black Magic! I njih sam autografisao! Jedino nisam ostao na
> Candlemassu jerbo ih ne volim nikako! Ostao sam na prve dve pesme! Srecca
> moja pa je prva bila ona mirror mirror koja mi se jedino svidja od njih!

Isto tako sam chuo da su CM bili smeshni, al' to je od nekog ko ih ne
vole, pa te komentare ne racunam. Zapravo, mozda bi se josh vishe
smorio da sam chuo da su bili dobri.

Naravoucenije: (sam sebi) SETI SE BUDALO na vreme (cca nedelju dana
ranije) koncerta, a ne na dan koncerta popodne!!!!

AIDS in India: A "lurking bomb." Click and help stop AIDS now.
http://us.click.yahoo.com/VpTY2A/lzNLAA/yQLSAA/rzJolB/TM