On 2/6/06, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> I second that.
>
> Jes' da me mrzi da pogledam da li je chitava pricha istina, ali u 99% ovakvih
> sluchajeva (veliki naslovi, opaki virusi) su bile samo prazne priche.

Actually, ovo je jedan od standardnih spamova, slican chain letterima.
Vrlo je mouce da je bash ova  "vest" o virusu posla na svoj svetski
put pre min. 5 godina, a da joj ne ovo n^y iteracija. Bar da su se
potrudili da sastave novi text... Da li se iko jos seca vremena kad su
 sucky korporacije kao MS i McAfee bili neki autoriteti po pitanju
detekcije virusa?!?

I bla bla, sad kad bih hteo mogao bih da napisem referat na temu ove
vrste spama, i glupsti iste, ali me mrzi (vec sam jednom to uradio),
pa cu da preskocim.

p.s. Otkad je "all" licna imenica??!? Osim ako nije neki All
Caapponnee Suomi Finland perkele!?!