> ...shto si primio dva dobronamerna maila...

Ovde se povlachi ono staro "ako dobronamerno ubijesh choveka, da li je to ok?".

Obmana, pa makar i dobronamerna, je i dalje obmana.
Kroz nedelju dana ccete svima da shaljete mailove kako se CNN izvinjava zbog
lazhi koja se pojavila na globalnoj mrezhi.

Bilo je tako i ranije - prvo svi poshalju informacije o nekom najzlijem virusu
na planeti, pa posle svi ti isti shalju kako to nije istina... "Ako ste
obrisali mihlojing32.exe, grdno ste se prevarili - njemu nishta nije falilo,
ali on sad vama fali. Reinstalirajte Vash Windows."

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

[at a dog show]
Peter Griffin: Brian, come. Hey, don't you walk out on me.
[aware that the audience is watching]
Peter Griffin: Uh, heh. Uh, I now command you to leave. Yep. Keep going. Yeah,
yeah, that's right, yeah, flip me off. Good boy. Heh heh, heh heh.
Peter Griffin: Son, this is a big day for you. Today, you become the man of the
house, because, when we get home, your mother is going to kill me.