Stereotipi su samo forma. Forma uopste nije losa stvar ali ljudi su
poceli toliko da obracaju paznju na formu da su prestali da primecuju
sustinu. Zato sad imamo situaciju da Repere nazivaju Metalcima samo zato
sto su istetovirani i skacu po bini sa gitarama u rukama ili da (lose)
Metal bendove nazivaju Gothic bendovima samo zato sto stavljaju senku
oko ociju, nose crno i "forsiraju depresiju". Ne bi me cudilo da Indira
Radic uskoro bude proglasena Rockerkom... :)

Zbog toga izbegavamo preteranu upotrebu stereotipa. Na svakom
dosadasnjem plakatu je bilo sasvim dovoljno asociacija na vrstu
desavanja. Zasto onda nismo natrpali sve informacije o vrsti desavanja
na plakat i flajer? Jednostavno, zato sto necemo da zvucimo kao reklama
za Fairy prasak za posudje :) O vrsti desavanja najvise govori njegov
naziv. OK, ne znaju svi sta predstavlja Haven, sta Inferno a sta Roots
(narocito oni koje mrzi da kliknu na sliku u poruci :)) ali, posto smo
neprofitno udruzenje, mozemo sebi da priustimo par meseci "talasanja"
dok se ne "razglasi" sta je sta.

Robert Osswald wrote:
> A ono sto bih se slozio je da flajer (opet) ne odgovara svrsi.
> Black Metal = obrnuti krstovi, pentagrami, lobanje, rushevine crkava/zamkova
> Hard Rock = gitare, harliji, ribe u kozhi & lancima (ali ne na goticarski
> nacin)
>
> ponekad stereotipi i nisu tako loshi...

Something is new at Yahoo! Groups.  Check out the enhanced email design.
http://us.click.yahoo.com/SISQkA/gOaOAA/yQLSAA/rzJolB/TM