Dachaz wrote:
> OK, blizhi se 6. YUmetal rodjendan pa treba reshiti par stvari:
>       1. Harach
>       2. Shta i gde ccemo za rodj.
>
> Shto se prvog dela tiche, da bi lakshe vodili evidenciju, svi koji sudjeluju
> mrsh' na
> http://temp.dachaz.net/harach.php?daj=pare
>
> Posle cce to da se prerachuna kol'ko ko dodje i ima da se prebijemo.
> Bilo bi dobro da ovi koji planiraju pare da daju na ruke (pardon, noge) iste
> bache na gore spomenutom rodjendanu.... koji bi valjalo smestiti u neku
> kafanu, I persume?

> [...]

E mnogo ti je, hm, zanimljivo definisan onaj "predugovor". };-)
"potvrđujem da ću" "dostaviti kasnije definisanu količinu novaca"??!
Pametno.

A i ove godine je ovaj rodjendan mnogo u sredini moje trke za uslovom sa
jako neizvesnim krajem te je moje prisustvo vishe nego neizvesno.

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: