Ovaj odgovor se odnosio na Dachazov mail, ja ne bih pravio po starom...

On 4/5/07, Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

E ja sam potpuno zaboravio na ovaj mail, al imas poentu.... Poslacu neki
smislen odgovor cim ga smislim :-)

On 4/5/07, Stari Sloven < [EMAIL PROTECTED]> wrote:

>   Ne znam... Ja bih opet pokusao napraviti sajt po starom pa kako bude,
> bude.

* ICQ:25691421 * Y!:robertosswald * AIM:rosswald76 *  Skype:r.osswald *
* MSN: [EMAIL PROTECTED] * Jabber:[EMAIL PROTECTED] *

* ICQ:25691421 * Y!:robertosswald * AIM:rosswald76 *  Skype:r.osswald *