> Totalment d'acord. Em sembla que patim massa de filosofia de vegades.

Una mica de filosofia en aquesta societat mercantilista no està de més ;)
Dit això estic totalment d'acord què el RMS no és l'interlocutor més
adient per a un foro com el IGC. Però és  més un problema de la seva
personalitat que no d'una altra cosa, a part de que aquí a Europa és molt
difícil d'entendre una personalitat com la seva (o com la del Raymond per
posar un altre exemple). No sé si heu sentit a parlar al Georg Greve,
president de la FSF Europa. Té gairebé el mateix missatge, però sentir-lo
de boca d'un jove europeu, educat i vestit amb camisa i americana...
canvia molt la cosa.

   Xavier Amatriain
Universitat Pompeu Fabra
 www.iua.upf.es/~xamat