On 5/1/05, Xavier Amatriain <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> - Dit això estic totalment d'acord amb la teva afirmació que al món
> universitari moltes vegades s'intenta suplantar empreses de servei i
> s'explota als becaris i això és molt trist.

La darrera iniciativa d'aquesta mena és l'aplicació SAGA, amb la que
la UPC portarà el sistema de gestió de totes les escoles de primaria i
secundària de Catalunya (no tan sols el disseny, sinó pel que sembla
tambè el manteniment).

La veritat és que no estic ficat en el món universitari, però no em
pensaba que la universitat s'hagués de dedicar a aquestes coses.

JJOR