Hola,

He llegit molt atentament els missatges que feien
referència al departament d'ensenyament, i la veritat
és que he sentit pànic en veure que una vegada més ens
posen productes "privatius" a les escoles.

Amb el teu missatge, Manel, estic una mica més
tranquil perquè és una iniciativa "de franc". No
obstant, Micro$oft continua fent allò que ha fet a
països sudamericans que, afogats per les dificultats
econòmiques, i a punt de passar-se al programari
lliure, M$ els ha "regalat" els seus productes.

A veure si d'una vegada per totes, eduquem als nois i
noies catalans i no fem "futurs" clients de micro$oft.
Des d'aquí vull dir que la prova pilot que es fa a la
UdL (i crec que a la UPC, UdG) és una magnífica
notícia.

Tot i que el que he escrit aquí és a títol personal i
que el meu esforç personal està dirigit a promoure
l'ús del programari lliure dins de l'àmbit educatiu,
des de l'associació de la qual sóc membre, l'AEIC,
estem recolzant al màmix l'ús de programari lliure als
centres educatius. Així doncs, al portal de
l'associació http://www.aeic.es podeu veure les
diferents activitats que duem a terme dins de l'Escola
d'Estiu de l'AEIC.

Atentament,

Joan de Gracia

--- Manel <[EMAIL PROTECTED]> escribió: >
> Hola,
>
> Aquesta és la resposta que he rebut des del
> departament d'Educació sobre
> això de Microsoft.
>
> Salut,
>
> Manel
>
> ---
>
> Benvolgut Manel,
>
> Pel teu coneixement i per totes aquelles persones
> que puguin tenir
> interès en l'objecte del conveni que signarà la
> consellera d'Educació
> amb l'empresa Microsoft, em plau comentar-te que en
> realitat es tracta
> [...]

=====
******************
* Per un programari
* LLIURE i en CATALÀ
*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
*      //    \ \
*     (|      | )
* Usuari registrat de
* GNU/Linux:
* #350320

Yahoo! lanza su nueva tecnología de búsquedas
¿te atreves a comparar?
http://busquedas.yahoo.es