Estic d'accord amb la línia que exposa l'Eduard.

Hi ha molta gent que encara confia que les coses poden
canviar i que des del DURSI s'hi està treballant. No
obstant les notícies aparegudes com ara la del
departament d'ensenyament causen certa confusió.

Oriol, la feina que esteu fent des del DURSI no té
preu (com se sol dir). Endavant :-)

Joan de Gracia

=== message truncated ===

=====