Hola Jordi,

Això són males notícies, que pot ser els ensenyants
haurem d'empassar-nos M$ i crear futurs clients de
l'empresa de Bill Gates?

Per als qui no ho sapigueu, hi ha molt professorat que
creu en el programari lliure i que, en un esforç
singular, l'apliquen a les aules, tot i que el
currículum en TIC parli de Word, Excel, Powerpoint i
Frontpage. I aquestes notícies causen molt de
desencís, no obstant veient qui hi ha com a resonsable
en tic no és d'estranyar aquesta notícia.

Tinc l'esperança que la prova pilot de programari
lliure surti bé i que sigui una realitat. Bé sempre em
queda l'alternativa d'anar a viure a Extremadura o
millor Brasil :-)

Joan de Gracia

P.D: A la llarga s'acceptarà "word" com a substitut
dels mots "editor de text" ????? :-)

--- Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]> escribió: >
> Ep gent,
>
> Aquestes són algunes de les coses importants que la
> Rosa García ha dit aquest
> matí a la roda de premsa en relació amb l'acord del
> Departament d'Educació amb
> Microsoft.
>
> Us prego les tracteu com notes que són i que poden
> contenir algun error en
> matís i que són declaracions de la Rosa García
> principalment. Us prego sigueu
> prudents.
>
> En resum:
>
> - L'acord subscrit pel Departament d'Educació amb
> Microsoft té validesa fins
> [...]

=====
******************
* Per un programari
* LLIURE i en CATALÀ
*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
*      //    \ \
*     (|      | )
* Usuari registrat de
* GNU/Linux:
* #350320

Yahoo! lanza su nueva tecnología de búsquedas
¿te atreves a comparar?
http://busquedas.yahoo.es