> Personalment, després de llegir això, he perdut tota la fe que pugués
> tenir en el Dept. d'Educacio i el DURSI.

Aixi es.

Fa unes setmanes vaig escriure a la llista sobre el posible us de
software lliure en la educacio primaria. Jo tenia l'esperanca, despres
de llegir les noticies en que semblava que la Generalitat aposteria
pel programari lliure, que aixo es podria implementar desde 'amunt'.
Ja no. Pero per moltes licencies que donen, per molt .NET que posin
els servidors, les aules continuaran tenir les problemes de instal.lacions
de Windows podrides, infections de virus, falta de suport, etc. Si
nosaltres, la comunitat del programari lliure, donem una alternativa,
crec que ens trobarem que les escoles publiques ens donaran la
benvinguda. La revolucio haura de venir desde abaix.

La meva filla no tindra educacio d'indoctrinacio Microsoft.

Maarten