On Fri, 09 Jul 2004 11:39:47 +0200, Jordi Mas wrote:
> Els de NoticiasDot.com també han recollit les declaracions de la Rosa García
> al respecte:
>
> http://www.noticiasdot.com/publicaciones/2004/0704/0907/noticias090704/noticias090704-1.htm

L'altre dia un periodista em comentava la notable (fins i tot
excessiva) ensabonamenta que el director d'aquest medi ha fent a na
Rosa de Microsoft en qualque roda de premsa.  No ho vaig veure en
directe, no ho puc contrastar fins aquest nivell, però a més de la
professionalitat de qui m'ho va dir, no és mal de creure després de
veure com es parla de Microsoft a Noticiasdot.

--
Benjamí
http://bitassa.com

.