On Fri, 9 Jul 2004 14:45:29 +0200, Benjamí Villoslada wrote:

> L'altre dia un periodista em comentava la notable (fins i tot
> excessiva) ensabonamenta que el director d'aquest medi ha fent a na
> Rosa de Microsoft en qualque roda de premsa.  No ho vaig veure en
> directe, no ho puc contrastar fins aquest nivell, però a més de la
> professionalitat de qui m'ho va dir, no és mal de creure després de
> veure com es parla de Microsoft a Noticiasdot.

Bé, vasta veure l'article d'opinió:

http://noticiasdot.com/publicaciones/2004/0704/0907/noticias090704/noticias090704-7.htm

«Las distribuciones basadas en el software libre, las herramientas y
aplicaciones surgidas de esta comunidad, pueden ser hoy una
alternativa al "monopolio" de Microsoft, y más cuando ya cuentan con
el apoyo decidido de grandes jugadores de la industria. Sin embargo
sería del todo imbecil pensar que solo por el hecho de ser de código
libre o haber surgido de una firma comprometida con el software libre
estas deberían ser SIEMPRE mejores y más competitivas que las
desarrolladas por Microsoft u algún otro fabricante comprometido con
el software propietario.»

No tenim bombetes gràcies a la innovació dels fabricants d'espelmes.
Quan van sortir les primeres bombetes, les espelmes eren millors (i
sense fils :D)   Però va bastar que pasessin uns anys perquè ja no fos
així: els problemes inicials es van superar.

Cal estar molt al dia sobre programari lliure per saber els progressos
que s'estan fent.  Sovint desmunten, amb situacions concretes,
arguments com el que dóna un director de Noticiasdot que a
continuació, a l'article d'opinió, reclama amb crits (majúscules) el
seu dret a continuar usant espelmes.  Cap problema, que ho faci.
Sempre n'hi haurà.  Està clar que l'ambient dels seus sopars serà molt
íntim i qui sap, potser lliga més que naltros i pot crear un
Contactosdot :)))

Però per observant més detalls del lloc, tampoc és tant mal
d'entreveure un presumpte cas d'allò que deia a un altre missatge:
"ara que sabiem dir fragoneta li diuen monoglum".  Té el seu públic.
No és precisament el que portarà a les seves esquenes la innovació que
tanta falta a la Societat de la Informació, però reflecteix una
realitat tèbia pel que passa qualsevol cosa que estigui pegant un gran
canvi, no només la informàtica.

--
Benjamí
http://bitassa.com