From: "Cuchí Beltrán" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, October 20, 2004 7:21 PM
Subject: [admpub] Re: [admpub] Re: [admpub] La Generalitat impulsa una
plataforma de participación ciudadana

> [...]
> qualitat de servei- una universitat privada que una empresa. I no
> rebutjo en absolut, com a principi, les empreses i menys les que es
> dediquen al codi lliure, però amb la pela del ciutadà, les coses cm més
> es mantinguin en l'àmbit públic, millor per a tots (per a tots els
> ciutadans, si més no).
>
> Altra cosa es que poden haver circumstàncies en les quals les
> universitats o els organismes públics no siguin idònies i adients per
> desenvolupar a tasca que cal (per la raó que sigui) i, en aquest cas,
> endavant senyores empreses, amb tots els honors

colectivos profesionales y asociativos

euros para impulsar una nueva plataforma virtual, denominada e-Catalunya,
como espacio de participación ciudadana.
plataforma que permitirá a la página web de la Generalitat contar con un
espacio en la red para facilitar la dinamización y articulación de redes
sociales de todo tipo.

Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), será un espacio virtual de
servicios dirigidos a colectivos profesionales y asociativos, así como al
resto de ciudadanos que quieran colaborar con esta experiencia.

de código abierto) desarrollado por la UPC y tendrá un período de
elaboración de unos nueve meses.

represente a un determinado colectivo pueda establecer relación con otras de
su ámbito de interés o que un colectivo profesional pueda difundir su
trabajo por internet sin necesidad de cuantiosas inversiones.