I més que encarregaria jo a les universitats: tota la consultoria per a l'Administració, sense anar més lluny. Les universitats són les indústries del coneixement per excel·lència; inclús prefereixo -a igual qualitat de servei- una universitat privada que una empresa. I no rebutjo en absolut, com a principi, les empreses i menys les que es dediquen al codi lliure, però amb la pela del ciutadà, les coses cm més es mantinguin en l'àmbit públic, millor per a tots (per a tots els ciutadans, si més no).

Només m'agradaria puntualitzar que l'administració, amb diners públics, ha pagat diverses vegades a universitats per crear recursos lingüístics i que aquests han quedat finalment guardats en un calaix.

O sigui que aquests recursos lingüístics creats per organismes públics amb diners públics han acabat segrestats (sic) i els ciutadans hem acabat amb un pam de nas.

--
Jesús Corrius
<[EMAIL PROTECTED]>