A la web de CC ho expliquen molt clar. Pel sol fet de prèmer INTRO a
l'ordinador la teva obra ja està protegida pel copyright. Això és així
per tot pq el copyright està molt harmonitzat per tot arreu.

Així que no cal posar res.

Ara bé, convé sempre posar el teu copyright tal com diu en Jmas. I si
és amb una fórmula estàndard millor, pq així s'eviten molts problemes,
més val anar sobre segur.

Així que sempre:

Copyright Any Autor

i a sota el text de la llicència o un enllaç a una llicència de CC o
el que faci falta.

No en sé de lleis, però tot el que he anat sumant per aquí i per allà
m'ha fet arribar a aquesta conclusió.

Salut

Pere

On Thu, 18 Nov 2004 21:34:17 +0100, xavier caballe <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Més aviat Jordi Matusser (bush = poc professional).

> Sí... el tema de les llicències és, com tot el relacionat amb les lleis,
> massa complicat.

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Pere Quintana Seguí
La meva adreça de correu-e és [EMAIL PROTECTED]