En/na Alfons Nonell i Canals ha escrit:
I, a banda, fa poc s'ha anunciat amb panderetes que M$ ha alliberat el Windows Vista en català, han organitzat una marató de descàrregues, fa uns mesos es va obrir una sots-delegació a Catalunya,... crec que coses

Només un apunt. La delegació comercial a Barcelona de Microsoft porta molt
anys. Abans d'estar  allà pel Fòrum estava a la Diagonal porta amb porta amb
l'antic Comissionat de  Societat de la Informació. Que jo recordi almenys des
de 1997.

Una amiga meva que treballava allà la van acomiadar al 2003 i portava ja
sis anys treballant-hi.

Jordi,
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/