Jesús Corrius wrote:>>

si ho fem no ho notaran pq som quatre gats els que pensem com nosaltres.

Sí, crec que seria més eficaç comprar una llauna de gasolina i uns quants bitllets d'avió a Madrid ;-)

Al final el més eficaç serà començar a plantar denùncies reclamant el cànon que em deu la SGAE per haver torrat les meves fotos digitals (de les que en soc autor i propietàri dels drets intel·lectuals, pocs, que se'n derivin) i que m'han cobrat injustament.

I denunciar-los per apropiació indeguda: cobrar diners per grabar programari GPL.... que paguin a la FSF o a Linux International o a hispal^H^H^H^H^H^H alguna associació de linux....

 Universitat de Lleida
 Area de Sistemes d'Informacio i Comunicacions
 Carles Mateu i Piñol                  Tel: +34 973 702049
 Director                              FAX: +34 973 702130

 www:    http://www.udl.es/usuaris/carlesm/
 GnuPG key: CD989EA1 ( http://www.keyserver.net/ )
 Fingerprint = B1B7 65F7 38E4 C34E 5865 135F DEA6 CF2A CD98 9EA1