Hola Òscar,

I si proposem una reunió entre tots nosaltres per decidir què fem i com ho fem. Penso que és el moment de tornar al programari lliure tot el que ha fet per nosaltres.

Fixem lloc i data per parlar-ne?

Què en penseu? En algun moment s'havia de fer la proposta i veient el panorama que hi ha a l'administració valdria la pena fer-ho ara.

Ens organitzem?

Joan

Oscar Castell i Marcos <[EMAIL PROTECTED]> escribió:
Mira per on,

penso com tu, una plataforma seria molt interessant per començar a
recollir entitats i persones relacionades amb PL i concretament amb
Linux.

O. Castell

El 15/09/2006, a las 19:35, Toni Hermoso Pulido escribió:

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

* *
* Per un programari *
* LLIURE i en CATALÀ *