Hola Joan,

Bé una mica de pressió sobre el tema no ens ha vingut malament. Penso d'una banda que ja és hora de començar a treballar, a organitzar-nos i a crear aquesta organització/associació o posem-li el nom que vulguem, ja es veurà més endavant. Tampoc cal que la reunió sigui demà mateix, però estic acostumat que si vols que quelcom cristallitzi cal que la reunió sigui presencial. Si resulta que aconseguim fer coincidir la reunió amb algun esdeveniment millor, així s'aprofita més el desplaçament.

Tot i que aquesta reunió no hagi de ser per a demà, sí que cal que no deixem passar el temps. Penso que portem massa retard a Catalunya pel que fa el programari lliure. Penso que tots tenim les idees clares en aquest aspecte, els objectius també els hauríem de tenir clar i sinó hauríem de començar a trebarllar-hi. Abans de tot cal que tinguem un lloc en comú per posar les idees (en Jordi Mas ja ha fet el primer pas, ens ha enviat un correu).

Ara és un bon moment per engegar aquest projecte, donar-li forma, no penseu el mateix?

Sumem esforços i gràcies per la resposta que heu donat tots i cadascun de vosaltres.

Jordi, enllaçaré al portal de l'AEIC la URL que has enviat. Els que pertanyeu a d'altres associacions podríeu fer el mateix. No us sembla?

Joan de Gracia

P.S: Continuem treballant-hi

Joan de Gracia

Joan Codina <[EMAIL PROTECTED]> escribió:
Jo penso que ara que sembla que tot cremi i que la reunió ha de ser
demà. Hem posar el fre... (cony de seny)
Hem de buscar un esdeveniment prou important i a un termini no inferior
als 2 mesos com per que hi hagi quòrum. No podem fer una reunió un
dissabte al matí a Tàrrega i esperar que siguem 2000. Ara bé si hi ha
una visita de l'Stallman o del Bill Gates i aprofitem per anar a fer
soroll (en favor o en contra) i fer una reunió doncs potser serem més
Hi ha esdeveniments durant l'any que ho propicien. Jornades de software
lliure, una party de pirates... I aprofitar-ho per fer una sessió
paral.lela.
Penso per altre banda que la FSF-catalana n'hauria de formar part, però
que hauria d'aglutinar més coses que la FSF (sense entrar en
discussions, la FSF té una línia molt dura que pot ser no apropiada a
alguns sectors)
Penso que hem de fer un plantejament
-A buscar una data i lloc
- B definir uns objectius
- C fer soroll i activar contactes perquè en la data siguem els més
possibles
Joan Codina

En/na Jordi Mas ha escrit:

> En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:

> Hola Joan,
>
> Respecte a les reunions penseu quan escolliu el lloc que es tendeix a
> fer sempre tot a Barcelona. Hi ha grups d'usuaris per exemple a
> Girona, Lleida, Tarragona o Amposta pels quals té un cost molt més
> elevat desplaçar-se per a una reunió.
>
> Jo crec que tenim eines suficients (llistes, irc, Wiki) per definir
> quelcom primer sòlid i anar treballant.
>
> El meus cinc cèntims

* *
* Per un programari *