Això de tenir etiqueta de català o no... és quasi el mateix que tenir
l'etiqueta de cardedeuenc o no. A mi, fa molts anys, algú em va dir que
potser, només potser, als meus néts se'ls consideraria cardedeuencs (això,
clar, si els meus fills decideixen quedar-se a viure aquí!)  i que jo, per
molts anys que visqués a Cardedeu, no ho seria mai perquè no sóc filla de
ningú "amb etiqueta". Ara penso que tant me fa el que em considerin, jo sóc
cardedeuenca encara que no ho digui enlloc. De fet sóc una catalana
cardedeuenca nascuda a, com deia el meu pare, "la capital del reino".
Una abraçada,

núria aymerich