Companys
Mireu, francament, jo soc un barceloní que, junt amb la meva parella, fa
ja 26 anys varem escollir Cardedeu com a espai per formar una llar. Com
que hi visc raonablement be, n'estic satisfet. Com ciutadà soc
cardedeuenc, i com a tal m'ocupo i em preocupo del meu entorn, del meu
poble, del seu present i del seu futur, perquè hi visc i perquè hi han
nascut els meus fills. Però si demà ens anéssim a viure a un altre
conrada, per exemple Lanzarote, em preocuparia dels problemes d'aquella
illa, si és que en te, i segurament trobaria algú que em diria que no
soc ben be un “lanzaroteny”, amb tot i que la gent d'allà és molt
acollidora, la qual cosa no em trauria la son ja que ser barceloní trobo
que està molt be, tot i que vaig néixer a Santa Cruz de Tenerife. Són
coses que passen.

Salut i llibertat
Ricard