From: "Cèsar Ferioli" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista de Cardedeu" <cardedeu@llistes.thesaurus.net>
Sent: Friday, December 21, 2007 12:46 PM
Subject: Re: [cardedeu] La carretera de Canoves.

Hi han dos solucions: treure els arbres al llarg de tot el tram i
aconseguir que es pugui circular a 80 Km/h amb certa seguretat, o bé
circular a un màxim de 50 Km/h amb el que fins i tot trobant un arbre
caigut es podria aturar el cotxe abans de xocar amb ell. I que em de dir
dels arbres plantats al carrers del poble? Molt sovint mal arrelats
poden ser un perill pels vianants i els cotxes aparcats en cas de
tempesta (ja ha passat algun cop)... Els treiem? Vivim amb estètica però
amb un cert perill? Obrim un debat... Personalment prefereixo un cert
risc, mai no el podrem anular del tot. I molta prudència. I per si de
cas revisar el arbrat de tant en tant.

Per cert, avís pels conductors que vagin per la comarcal en direcció a
Llinars: a l'alçada de la incorporació de St. Julià d'Alfou tenim a
dreta uns grans pilots de ciment ben arrambats a la carretera. No estàn
assenyalats de cap manera i de nit no es veuen. Fa cosa d'un mes un
cotxe va xocar contre ells i va quedar tombat de costat i atravessat a
la carretera. No s'ha fet rés per tal de desplaçar-los una mica cap a la
vorera. M'agradaria saber quin sentit té que estiguin tant a tocar de la
carretera...

En/na francesc ha escrit: