Però aviam... sou AMICS DE CARDEDEU o AMICS DE CIU? Que em sembla molt bé
que munteu una plataforma per quedar gent que penseu igual i fer les vostres
coses... però crec que és tenir molt de morro apropiar-se del nom de la vila
per muntar un grup que, com dieu vosaltres, "vol incidir de forma indirecta
i des del carrer en el projecte polític", òbviament donant suport a CIU,
perquè com dieu vosaltres no us n'amagueu. I ho reconeixeu.

Jo crec que és tenir molta cara. Estic indignat. Coi, canvieu-vos el nom com
a mínim. I si voleu incidir d'una forma ja sigui indirecta o directa en el
projecte polític feu-vos militants i deixeu-vos d'hòsties.

Salutacions,
Jordi