Hola llistaires.

Primer de tot només puc dir que estic extraordinàriament sorprès i satisfet
del debat que ha generat l'aparició dels AMICS DE CARDEDEU. Un dels nostres
objectius fundacionals, precisament, era incidir en el debat públic i no cal
dir-ho que només treure el nas a la llista ja hem aconseguit encadenar més
d'una vintena de reaccions de tot tipus. Això ens encoratja i no cal dir que
demostra que tenim un terreny abonat perquè les nostres idees, suggeriments
o intervencions siguin seguides amb interès i discutides dins de la
correcció que mai hauria de perdre la llista de correu. La nostra decepció
més gran hauria estat presentar-nos en societat i que ningú ens hagués fet
cas.

Pel què fa al debat semàntic referent al nom de la plataforma... bé, hi ha
opinions per a tots els gustos. Quan ens varem trobar van sortir un grapat
de noms i el que més ens va agradar va ser aquest, simplement. Sóm amics, i
sóm de Cardedeu. Per suposat que no volíem ni ofendre ni prendre un nom que
és de tothom, però veient el debat que s'ha aixecat potser és que som
realment més influents del què nosaltres mateixos pensàvem. I un altra
cosa... També hauríem pogut crear la mateixa plataforma, amb el mateix nom i
obviar que el projecte de CiU, a nivell municipal, és un dels motius què ens
 uneix. Sincerament, no crec que, obviar-ho, hagués estat més ètic.

Finalment, m'agradaria aclarir el punt que fa referència a les intervencions
i sobre si han d'anar signades o no. Ens acollim a les normes de la llista,
i si el seu moderador diu que només es poden signar col·lectivament les
convocatòries o informacions estrictes, així ho farem. Com a portaveu em
comprometo a signar sempre els meus escrits amb nom i cognom i afegint-hi el
nom de la Plataforma i m'agradaria que tothom d'AMICS DE CARDEDEU fes el
mateix.

Gràcies pel vostre interès i us recordo que qui vulgui adherir-se al grup
només ens ha d'enviar un correu a l'adreça
[EMAIL PROTECTED]<http://mail.puigdollers.cat/images/blank.png>i
de seguida ens posarem en contacte .

Josep Maria Puigdollers
AMICS DE CARDEDEU