Title: Re: [cardedeu] Cartell de Festa Major
M'apunto a donar opinions sobre el cartell de la Festa Major...

En Gerard escriu:

> No entenc quins criteris s'avaluen, no entenc perqué sempre s'han de triar
> dissenys tan clàssics i tan poc arriscats.

Tens tota la raó del món noi...

> a Granollers s'ha triat un de força arriscat, a mi personalment no em diu gran cosa, però almenys és modern, innovador i actual.

Crec que un cartell que anuncïi una Festa Major, a més de ser modern, innovador i actual ha de ser capaç de transmetre i tenir:
  • una "esquitxada" de bona crítica social, aprofitant si es possible, un sentiment comú dins del poble.
  • i un "bon troç" de creativitat gràfica amb el minim d'elements per clarificar rapidament el missatge a totohom (de petits a grans)

A veure,  A Barcelona pel Grec cada any es fan obres
> mestres, però aqui, o falten idees o el jurat encara viu a l'epoca dels
> noranta.

Possiblement s'hauria de buscar un jurat més posat en el món de la comunicació visual (dissenyadors gràfics, fotògrafs, crítics d'art...) i d'aquesta manera la convocatòria del concurs guanyaria en qualitat per als propers anys, pujant el llistó cada vegada més.

> Bé, segons la meva opinio el cartell d'aquest any serà un altre cartell de
> trancisió, un altre de tans altres, un que caurà en l'oblit.
>
> Llàstima

A veure si aconseguim que l'any vinent puguem tenir un cartell que s'en parli arreu.

Joan Serra

Respondre per correu electrònic a