    RO> Boyle bir saglam belge vardi Internet'te bir yerde, deminden
    RO> beri ariyorum, bulamadim.  _Ayni_ problemin farkli dillerde
    RO> kodlanmasiyla ortaya cikan SLOC[1] sayimi manzarasi.  Tabii
    RO> bahse konu problem "hello world" degil, su "99 Bottles of
    RO> Beer" da degil. :-) Tarife uyan (veya amaca daha uygun) bir
    RO> dokumana rastladiniz mi?

Valla tam olarak hangi "problem" cözümünü kast ettigini
cikartamadim dil kiyaslamalari acisindan ama öyle bir belge
varsa ben de bakmak isterim.

Common Lisp ile ilgili ise söyle bir sorun var SLOC sayisina
macroexpand'dan sonra mi bakacagiz önce mi? ;-)

--
Emre Sevinc

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http:www.bilgi.edu.tr           http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com
http://www.cogsci.boun.edu.tr