[...]

    Ai> Bulabilirseniz okumak isterim.

Buldum ama bekledigim detayda degil.  Sizin bahsettiginizden farkli
bir problemi cozuyor, tam hatirladigim gibi de degil cunku dogrudan
lispi dump etmiyor.  Diger taraftan ACID ozelligi gerekmeyen durumlarda
cl-prevalence benzeri sistemleri hizlandirmak icin kullanilabilir tabii.
Bunlar 'hack' kivami seyler, duzgun isler degil (ama ben de milletin
onundeki makinelere musallat ettigim gunlece calisan lisp programlarinin
girdigi ara halleri 'yeter be' diyenlerin kill -9'undan korumak gibi bir
amacla yapiyordum bunu).   Herneyse, bulabildigim bu:

http://groups.google.com/group/comp.lang.lisp/browse_frm/thread/b2fb0e28f567135/80fd4617849b17dc

BM