UnCommon Web geliştirme çatısı ile bir "Merhaba Dünya" uygulaması
yazdım. Elimden geldiğince geçtiğim aşamaları bir yazıda topladım.
Liste üyelerinden önerilerini, ekleyeceklerini ve Ucw hakkındaki
yorumlarını esirgememelerini dilerim. Eksik gördüğünüz yerleri,
düzenltilmesi gerektiğini düşündüğünüz yerleri belirtirseniz Türkçe
olarak hemen hiç kaynak olmayan bu konuda bir giriş yazısını
fazlamesai'de yayınlanmasını isterim. Ben konuyu araştırırken Türkçe
kaynak hiç bulamadım (Tonguç'un reddit uygulaması var tabii ve Aycan
İrican'ın sadece kurulum safhasını içeren bir yazısı var).

Ah ne guzel, tam zamani, seminerde bunu da anlatacagiz:)
Ah ne kötü diyeceğim ben müsadenizle :) Sizin seminer haftaiçi olduğu için gelememe ihtimalim büyük. Dolayısı ile elimi biraz kirletmem ve seminerinizin notlarını, olursa video çekimlerini sabırsızlıkla beklemem gerekiyor :).

--
Zekeriya KOÇ - http://zekus.metkoi.com